Gårsdagen

Stor begivenhet eller dag for meg i går ettersom mitt eldste barnebarn fylte 20 år. Jeg er takknemlig for en slik gave i livet. Å bli velsignet med mange barnebarn.

På grunn av koronavirus, ble det ikke stor feiring. Men familien hadde booket et stort rom på et hotell i en resort. De er her nå. Mer bilder derifra senere.

Jeg feiret hjem med å lage ” spareribs” til middag:)

Gårsdagens trim var det husvask  og hagevandring . Mye plommer og eplet i år.

Jeg har litt blomstrer i hagen

Jeg hjalp også min mann med å bygge lysthuset på verandaen. Vi slet mye og vi kom ikke lenger…men det blir, det blir håper jeg.

I dag  skal vi på kjærlighetstur:)

Hva slags planer har du i dag?

13 kommentarer
    1. Gratulerer med barnebarnet, fin gutt. Og dere greier å få satt opp lysthuset, men en kjærlighetstur høres veldig fint ut. Her skal vi snart ut i dagen, tenker oss på en utstilling et sted jeg aldri har vært. Det gleder jeg meg til. <3

    2. Så koselig. Ja de vokser fort disse uskyldige små barnebarna. Vår eldste, og eneste jente, venter vårt oldebarn nr 3 i høst. Nest eldste, og størst av de fire guttene, drar i militæret nå i sommer. Husker hvordan jeg grublet da jeg skulle sette opp drivhuset. Men det gikk. 🤗 Lykke til.

      1. Oi…gratulerer med oldebarn nr 3 i høst. Så artig at de formerer seg.
        Ja, vi håper at vi får det til. Jeg har angret nesten at jeg fikk min mann til å kjøpe det ettersom vi sliter å få det til. Men det blir sikkert ferdig en dag:)

    3. Gratulerer med barnebarnet. De vokser fort, og det er koselig å følge med dem, om enn på avstand.

      Så mange flotte bilder! Og dere får det til skal du se. Er som regel litt plunder med sånt. Maten så veldig god ut! 🙂

      God lørdag! Klem 🙂 <3

      1. Jeg var 16 år da jeg fikk min sønn.. Jeg er 59 år og sønnen min blir 43 i år. Så ham fikk sin sønn før han fylte 23 år. Stemmer det:)

    4. Flott gutt, grattis med barnebarnet! Så flott hage du har! Du og mannen din er visst flinke til å gjøre kjæresteting! 😀

      Jeg skulle ut og ha det hyggelig i dag, men etter å ha støvsuget, tok energien slutt, og det ble lading på sofaen i stedet. Ny dag og nye muligheter i morgen! 🙂

    5. Tusen takk. Ja, vi prøver å pleie kjærligheten 🥰 Tusen takk for titten.
      Ja, man på lytte til kroppen. Ny dag i morgen 🥰

    6. Så fantastisk! Jeg stusset veldig da du skrev barnebarn men så så jeg kommentaren til Gry…
      Jeg blir også 59 i år , men mitt eldste av fir barnebarn er “bare” 9 år

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg