Gaver levert på trappa

 God dag til deg fra ” Happy Castle.” Happy smiler så mye i dag fordi sola skinner og i tillegg er det ikke mange timer igjen før jeg treffer min datter og barnebarn fra Filippinene. 60-års gaver på etterskudd:)

Og når vi snakker om gaver….fikk jeg jeg meg mer gaver dagen etter min bursdag levert på trappen.

Denne er fra en gammeltante av min mann. Snill hun er.

Fra en venninne som akkurat nå er smittet med koronaviruset, men sendte gaver likevel. Jeg er omringet av engler på jord.

Og ettersom jeg har hele dagen til disposisjon ble det noen tegninger igjen til odel og eie:)

Kaffetid…

Når det regner…

Og bruk hånden til å spre kjærlighet:)

 

8 kommentarer
    1. Så fine gaver ♥ Og gratulerer litt på etterskudd. Det er jo koselig at ikke alt kommer på samme dag også.
      Så kjekt at du får besøk fra Filipinene ♥ Det unner jeg deg virkelig.
      Og fine tegninger også.
      Jeg håper du får en nydelig fin lørdag ♥ Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg