Gdansk

Tilbakeblikk

Ettersom vi ikke kunne reise utenlands i år, deler jeg noen bilder fra Gdansk hvor min sjømann og jeg besøkte i fjor.

Fossilene skulle gå opp til tårnet av denne bygningen. Hadde store drømmer altså.

Husket ikke hvor mange trappetrinn, men jeg husket at vi måtte ta pause flere ganger. Knærne var helt ferdig, men opp skulle vi.

Og endelig. Utsikten derifra

Nedover var like hardt

Vi fant ut at vi ikke skulle gå opp til flere tårn hele ferien.

Noen bilder rundt:

Fortsetter kommende innlegg.

Har du vært i Gdansk?

4 kommentarer
    1. Ikke vært der men det ser flott ut.. Pleier å gå trappa opp til 4. etasje her vi bor..men det der så ut som det var høyt opp 🙂 Leste det forrige innelgget også… Jeg er ikke spesielt troende..men ikke det motsatte heller..vet bare ikke rett og slett ! Men fint å ha noe en tror på og føler er riktig 🙂 Klem <3

    2. Det er alltid spennende å komme seg opp i sånne tårn, men forferdelig for knærne. Jeg klarer ingenting som har med knær og gjøre lenger 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg