Gender revealing

Whew! Denne kjerringa hadde vært på flere feiringer i det siste og snart kan jeg kalle meg selv party lover:)

Klokka er bare 3 om natten…jeg våknet allerede og gjenoppleve bursdagsfeiringen min i går ( https://happy.blogg.no/min-bursdag.html

Og nå vil jeg fortelle om to unge venninner som venter sine babyer om ca 3 måneder. De hadde invitert venner og familie til denne dagen for å fortelle oss kjønnet til kommende barn. Og det var jo egentlig veldig rørende for det ene paret hadde prøvd å få baby i ti år og endelig ble hun gravid. Det ble både tårer og latter. Deler bilder derifra:)

Vi skulle kle på oss klær med blått eller rosa.

Nydelig pyntet hjem hos en av de gravide.

Helstekt gris

Og flere andre matretter

Vordende unge mødre

Med ektefellene 

Gjestene inkludert meg:)

Kakebord

Tilskuere. Vi skulle gruppere oss og gjette om det blir gutt eller jente:)

Og nå. Inne ballongen fikk vi vite kjønnet. Hun er rosa skulle ha gutt og den andre i blått skal ha en jente:)

Men det var egentlige tre gravide der. Den tredje var på besøk og var ” toastmaster.” Hun var veldig morsomt.  Spretter og hopper og hadde masse energi selv om hun er stor gravid:)

Artig å være med. Det var også lek for barn og voksne mens seniorer som meg så på:)

Har du vært i en slik fest?

10 kommentarer

Siste innlegg