Get to know….

  1. Hvilken farge har tannbørsten din?

Svar: Hvit og gul

2. Hva er det første som står på bucketlisten  din?

Svar:Jeg har ikke bucketlist nå for tiden, men hvis det er noe jeg ønsker mest å gjøre er å kunne reise igjen utenlands.

3. Hvem beundrer du mest?

Vel…først er Gud

og hver og en som som klarer å oppnå suksess i livet til tross for sterk motstand.

4. Hva er din favoritt sommeraktivitet?

Være på stranden på piknik sammen med familie.

5. Er du et morgenmenneske eller et nattmenneske?

Jeg er morgen menneske. Jeg liker å begynne med gjøremål om morgenen.

6. Hva er din favoritt hobby?

Lese bøker

7. Hva er den eneste tingen som irriterer deg mest?

Når jeg ikke får det til uansett hva det er.

8. Hva er det merkeligste du har spist?

Da jeg var barn, dro jeg og moren min til en tante som bodde på fjellet. Vi ble servert en type kjøtt som de sa var kylling. Men etter at vi har spist sa dem at det var fjellrøtter som det har fanget som spiser ris som de har plantet på fjellet. Det sa at det var trygg å spise det for de spiser bare ris på åkeren. Jeg fikk lyst til å kaste opp etter å ha hørt det.

9. Beskriv deg selv med tre ord.

Kreativ, arbeidsom og har et god humør.

Ønsker deg en god dag:)

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg