Gjør det nå!

Den sterke vinden uler seg hele natten. Sint som en ulv. Forrige uke da jeg skulle til mammografi måtte jeg avbestille på grunn av den sterke orkan. Fikk utsette time til i dag og selv om det er ikke meldt orkan i dag er det fortsatt sterk vind. Men jeg måtte bare se om hurtigbåten går til Trondheim for jeg har ikke lyst å utsette lidelsen( mammografi) lenger.

Jeg spurte Hr. Happy om han kunne ledsage meg fordi jeg er svimmel og jeg trenger sterke armer å holde i. Og selv om han ikke er så begeistret over byturene,  sa han ja likevel til å være min ledsager. Og gjett om jeg ble kjempeglad.

Har du vært på mammografi?

Takk for titten og ha en fin dag til deg.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg