Gjør du disse tingene?

Tar du en daglig dose av multivitaminer?

Svar: Ja, i form av smoothie og salater. I hvert fall prøve det.

Går du til seng samme tid hver kveld? 

Svar: Jeg prøver å gjøre det,  men søvn sjelden kommer rett etter at jeg har lagt meg.

 

Spiser du sunn mat når du spiser ute på restaurant?

Svar: Jeg bør jo egentlig det, men som regel det er noe å feire når jeg spiser ute på restaurant. Da spiser jeg det jeg mye mer enn vanlig:)

Tar du trappene isteden av heisen når det er mulig?

Av og til, men ettersom helsa har sviktet i det siste, blir da mer og mer heis isteden.

Liker du å trene med en venn eller alene?

Selvfølgelig det er gøy når man kan være sammen med andre, men det er vanskelig å avtale med noen andre ettersom jeg kan ikke vite helt sikkert når jeg føler bra til å trene.

 

4 kommentarer
    1. Jeg tar mine vitaminer, og legger meg stort sett likt (unntatt i helgene). Jeg spiser ikke sunt om jeg spiser ute….. hihi….. jeg tar alltid trappene, og jeg trener alltid alene (siden jeg trener hjemme hos meg selv)…. fine spørsmål – og fine svar, Ligaya. Klem <3

    2. Jeg tar fast mine vitaminer og legger meg stort sett til samme tid 😀 Spiser både sunt og usunt ute på restaurant alt etter hvor jeg er 🙂 Heis eller trapp alt etter om jeg er alene eller med andre…

      Lag deg en fin fredag 😀 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg