Gode minner og alderdommen

Når man har ikke mulighet til å lage nye…så er det greit å ha gode minner å hente frem. Bildene var i fjor på samme tid.

Skrev artige sitater om alderdommen i mellom bildene:)

Det skulle ikke undre meg om jeg blir 100 år – så fort som tida går nå.

 

Du vet at du holder på å bli gammel når lysene koster mer enn kaken.

Du er gammel den dagen du bøyer deg ned for å knytte skolissen, og når du har gjort det, stanser du et øyeblikk og tenker: Var det noe mer jeg skulle ha gjort når jeg først er her nede?

Gamle folk burde ikke spise helsekost. De trenger alle de konserveringsmidlene de kan få.

Det er en fordel med å bli gammel; når en sier at en har glemt saker og ting, så blir en også trodd.

Først glemmer man navn, så glemmer man ansikter, så glemmer man å trekke opp glidelåsen – og til slutt glemmer man å trekke den ned.

 Testamente


En eldre dame fra Asker bestemte seg for å forberede testamentet, og gikk til en advokat med to ønsker.
«For det første ønsker jeg å bli kremert og for det andre ønsker jeg at askene mine blir spredt rundt Sandvika Storsenter.»
«Sandvika Storsenter!» utbryter advokaten. «Hvorfor der?»
«Da er jeg sikker på at døtrene mine vil besøke meg minst to ganger i uka.»

Jeg håper at du fikk en liten latter. Jeg lo faktisk:) 

Med ønske om en god dag!

8 kommentarer

Siste innlegg