Gode og onde dager

Etter to dagers hvile har jeg opparbeidet meg litt styrke og dermed dro jeg til en park i nærheten. Halvstimes gange fra der jeg bor. Kroppen min skriker etter å bli mosjonert.

På vei til parken så jeg denne nydelig planten.

Endelig kom jeg til parken etter å ha spurt flere folk på gata veien hit. La oss vandre sammen:)

Flere turgåere

Ulike trenings muligheter

Kunstige dyr

Palmer

Lekeland for barn

Snart ferdig med runden:)

Da er jeg tilbake til hovedveien

Etter gåturen handlet jeg mat som jeg skulle lage til lunsj. Fisk og grønnsaker. Glemte å ta bilder.

Den var den gode siden av dagen.

Etter lunsj fikk jeg kraftig hodepine som varte til dagen etterpå. Den onde! Og dårlig nytt fra en familiemedlem:(

Nå er det litt bedre…

Har du vært på tur i går eller i dag?

 

 

9 kommentarer
    1. Så fin park! 😀
      Sliter med hodepine jeg også, på tide å slappe av litt da ☺️
      Leit med triste nyheter 😥
      Har gått både ute, og inne på butikker i dag, så nok trim 😀

    2. Ser ut som en fin park, med mange muligheter. Kjekt at det er flatt, så man unngår altfor mye trim 😀 Jeg har vært på tur… men bare kjøretur med elscooteren, i går 😀

    3. Så fin tur du tok meg med på 🙂

      Og ingen ser baksiden av medaljen… når turene er over og man er sliten og får smerter…. klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg