Good morgen fra Hamar

God morgen fra Clarion Hotell i Hamar. Det var så godt å kunne våkne med rikelig mat til frokost særlig jeg som bare en spist en banan til kveldsmat etter den nesten 11 timer med reisen hjemmefra til Hamar. Og ikke nok med det, toget hadde stoppet til Koppang og alle måtte fraktes med buss til Hamar på grunn av problem med togskinenne. Så reisen ble enda over en time forsinket. Og denne kjerringa var segneferdig i går kveld.

Har tatt sovemedisin før klokka 11 i natt for å få sove i et nytt sted. Sovnet til klokka var fem. Her sov jeg.

Frokosten begynte klokka 6:30. Etter å ha dusjet, gikk jeg ned og spist.

Har time til NTO klokka 8:30 og jeg dro fra hotellet litt over sju. Jeg tenkte at jeg kunne gå ditt ettersom det var oppholds vær. 2 og halv km til ditt i følge kartet.

Noen bilder fra Clarion Hotell

Hotellets lobby

Noen bilder fra Hamar by mens jeg gikk forbi. 2 og halv kilometer på vei til bestemmelsessted.

Og jeg var heldig.  Da jeg ankommet i 8 tiden, fikk jeg komme inn med engang og var ferdig i 9 tiden. Da gikk jeg også tilbake til togstasjon og bestilt togbillet tilbake til Trondheim kl.11:10. Alt gikk bra hittill:)

Takk for titten:)

13 kommentarer

Siste innlegg