Grytekluter, kunst og mat

Tenkte at det blir lenge til det…men i dag gikk det faktisk an å hekle litt og jeg klarte å gjøre ferdig et par grytekluter som lå og ventet på å bli ferdig. Fra restegarn. Og nå er det bare å brukes:)

På ettermiddagen sa Mr. Happy at han kjøpte et kunstverk som vi skulle hente. Jeg bare lurer på hvor vi skal henge det kunsten. Den er en reproduksjon. Jeg synes likevel at bildet sier mye. Og dermed, må den finne plass på veggen som betyr at en blir byttet ut.

På baksiden

Ellers må vi spise i dag også. Det ble gratinerte blåskjell med Mozarella ost.

Litt agurk og tomat.  Glemte å ta bilde av ris og poteter.

Dessert. Honningmelon.

Til kaffe. Vafler.

Gårsdagen middag.  Stekte fisk, salat, omelett og potet.

I morgen til bloggtreff, skal jeg spise kylling:)

4 kommentarer
      1. Tusen takk:)
        Ja, bildet er vel kjent:)
        Ha en fin helg til deg:) Håper fortsatt at du kan komme i morgen selv om bare en ettermiddag?

        1. Det blir nok ikke det dessverre. Har jo 13 mil å kjøre hver vei også, og da er energien nesten brukt opp før jeg kommer fram 😄
          Skulle gjerne vært der, men. slik er formen er i dag, så er jeg “glad” jeg ikke skal noe i morra 😉 Håper du får det fint, og at formen er bedre. God klem ❤️

    1. Jeg skjønner deg. Man må jo ha krefter til det også.
      Jeg håper at jeg får det til i morgen. Heldigvis jeg skal bare ta hurtigbåten og ikke skal kjøre. Vi får se i morgen.
      God helg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg