Guinness World Record

Verden er full av ting som kan få oss til å undre. Vi blir fascinert og sette spørsmåls tegn om det vi ser er sant eller ikke. 

Slik opplevde jeg da jeg var på besøk sammen med en av mine døtre og familien hennes på dette stedet i København i Denmark  i år. 

Mannen er veldig langt og jeg kommer sikkert til å se ut som en dverg ved siden av ham.

Glemte hva denne mannen skulle forestille:)

Hva med damens midje her?

Den sjukkeste afroen:)

Verdens høyeste bygninger

Kanskje den  gamleste mann som har levd?

Harry Potter

Bilder taler for seg selv. Tenk på alle nålene på hodet:)

Eldste  mannlige stripper

Den bredeste munn

Den må ha rørt den største gryta:)

Den største cupcake som ble bakt

Ville du bli klipt av denne  mannlige frisør?

Trangt om plassen:)

En video opptaker?

Enn du? 

Har du vært på dette stedet?

4 kommentarer
    1. Jeg har ikke vært der nei. Visste ikke om plassen 🙂 Morsomt med alle rekordene da. Synes den eldste mannlige stripperen var kul 😉 Det er liksom normalt sett ikke et yrke man kanskje har til man blir pensjonist 😉
      Tusen takk for visningen. Det er jo et sted verdt å besøke om man er i byen der 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg