Happy reiser tilbake til Norge

Det er på tiden at du besøker mannen din. Du har vært borte lenge, sa Hr. Happy. Godt å høre at Hr Happy savner fruen sin:)

Happy var klar til avreisen.

Et siste bilde sammen med et av barnebarna

På flyplassen selger de mye hjemkomsgaver, men kofferten min var allerede full. Så jeg kjøpte ikke noe.

Jeg måtte bruke munnbind for jeg er blitt forkjølet og hoster mye. Måtte ta mye hostemedisin. Synd da at det er akkurat i dag jeg ble dårlig.

Ikke lenge igjen før boarding…

Håper reisen blir fin:)

Gleder meg til å komme hjem tilbake til Norge:)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg