Hjertesesong

Kjærlighetsmåned og det betyr masse hjerter og atter hjerter i alle farger. 

På arbeid, koser jeg meg mye med de eldre hvor vi lager ulike ting…enkle ting som gir mye gleder.

I det siste hadde jeg laget ulike figurer og kjærlighetskort for dem som de også kunne lage. Hentet inspirasjon fra Pinterest. Barna kan også lage slike ting. Kanskje Valentinsdag aktiviteter for både store og små? Man trenger bare papir med ulike farger, saks og lim. På Pinterest kan man finne maler for hjertene.

Kanskje noe for deg? Kan også bruke enkelte av dem som et utgangspunkt til morsdagskort.

 

Her er en gris laget av hjerter

Fisk

en fugl

regnbue

Paraplyer med blomster

Enn du? Markerer du Valentines dag?

4 kommentarer
    1. Å så koselige figurer! Jeg er jo såå romantisk av meg, og vil gjerne feire Valentinsdagen! Har vært lite av det de siste åra – vi får se i år da! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg