How sweet!

Hei! God morgen til deg. Håper du har sovet godt i natt.

Min natt var ikke så verst. Og dagen i dag begynner med et møte med NAV.

Ellers dagens ord for i dag er fra Salmene 119:103  hvor David sa at Guds ord er søtere enn honning for ham.

Vel, for meg er det som brød i ulike varianter. Ny smak hverdag.

Tenker du hvordan ordene dine virker til andre før du snakker?

Eller bruker du dine ord for å fremme din sak uansett om noen blir truffet?

Hva betyr Guds ord for deg?

Ha en fin dag:)

Bønn:

Kjære Gud, jeg ber for at ordene vi uttaler til hverandre i dag er søtere enn honning. Oppmuntrende, inspirerende, og oppløftende. La oss også bli trøstet og styrket av Dine ord.

Jeg ber i Jesu navn. Amen

5 kommentarer
    1. God morgen 😊
      Tusen takk for koselig og oppbyggelig frokostlesing.
      Det er viktig, ikke bare hva vi sier, men også hvordan vi snakker til andre.
      Jeg prøver å møte andre ved å snakke til dem på en måte som oppfattes respektfull og vennlig.
      Ved samtidig å smile, har jeg vunnet fine venner.
      Ha en strålende dag 🌞🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg