Høydeskrekk

Høyre, venstre eller Kina? Spurte Hr. Happy meg i dag da han endelig klar for dagens tur. Tidligere foreslo han ett sted og jeg sa at vi kan godt dra dit han ville. Vi havnet på dette  stedet der det var laget Diskgolfpark. Vi hadde ikke utforsket mye av dette området og det var artig å oppdage noe nytt.  Det var bygget større område og vi fulgte sporene.

Underveis fant jeg noen motiver.

Regndråper

Ekte og uekte dyr og troll

Tegn av vekst

En port

Trappen til Walk of fame or walk of shame

Vi gikk oppover

Fin utsikt

Vi fant post 15 oppi trappen

Vakker utsikt på toppen

Vi gikk mer oppover, men på vei nedover var det skummelt. I hvertfall for meg…men takk og lov…jeg berget livet❤️ Jeg gikk bakover for jeg har HØYDESKREKK!

14 kommentarer
    1. Så mange fin bilder fra turen, og spesielt dråpene noe jeg syntes er så flott å se på. Dere prøvde dere ikke på Discgolf da? Ønsker deg en fortsatt fin himmelsprett, klem 🤗

    2. Så utrolig fint tilrettelagt turløype.🤗👌🏻
      Mange fine bilder fra turen din.
      Det er bedre å være litt forsiktig når man går der det er bratt enn at man skal falle og slå seg.😨

    3. For en fin tur dere hadde der! Masse å fotografere, fra dyr til dråper og flott utsikt 🙂 Høydeskrekk skal man ikke kimse av 🙂
      God søndag til dere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg