Hva hadde vi gjort?

Ja, det var mørk og bare så vidt månen viste og stormen herjet ute da jeg åpnet mine svimlende øyne. Jeg skulle ønske jeg har så mye lys slik at jeg kunne spre det rundt meg og at jeg er så sterk slik at jeg kunne jage bort stormen. Men, jeg er jo bare meg og ikke Jesus. Det var også meldt at strømmen blir borte i dag. Huffa meg. Vel, det kommer vel tilbake igjen:)

Ja, noen ganger føles det som vi blir straffet på grunn av verden er blitt så onde…men jeg kan jo ikke tro det heller for det er så mye gode ting som skjer også med oss. Mye vakkert rundt oss.

Klokka 7, chattet jeg med mine 6 barnebarn på Filippinene og det ga litt lys og styrke til meg. Nå fyrer jeg ovn for å varme min iskalde kroppen.

I går prøvde jeg å hekle litt blomster til å pynte litt tilværelsen…jeg lengter etter vår.

Nå blir det grytekluter. I hvert fall det var planen.

Og her er meg på en søndags morgen. Smiler til tilværelsen og prøver å spre glede. Navnet mitt betyr jo det:)

Avslutter med dette:

Ønsker deg en fin vinter dag:)

Hva skal du gjøre i dag?

10 kommentarer
    1. Tusen takk for det, og for et fint innlegg. Koselige blomster.
      Vi må bare ta de stormene som kommer, og tro at vi står støtt igjennom dem. Vi håper tak og naust holder i Gjengstøa. 😉 I dag jobber jeg med albumet, og ser på ski på tv. Bare kosedag. God søndag! Klem <3

    2. Takker for nok et trivelig innlegg =) Og så fin de hekla blomstene var..koselig å ha noe slikt å fylle dagene med, mens man vener på vår og sommer.
      Her er det fremdeles sløvedag inne – med snø som bare laver ned utenfor.
      En fortsatt fin søndag til deg. =)

    3. Du har det nå koselig inne med fyr i ovnen og kreative ting. Viktig å finne lyspunkter i mørketiden! Jeg har sovet bort dagene denne helgen, står opp når det blit mørkt og legger meg når det blir lyst. Gleder meg til moen frinetter…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg