Hvem er du?

Dagens spørsmål:

Har du noen gang tenkt hvem du er egentlig er? 

Jeg må spørre meg selv…hvem er jeg egentlig?

Det er ikke lett å beskrive en selv. Hr. Happy sa at jeg er ikke et A-4 menneske. Jeg har fått masse bekrivelser fra andre hvem  jeg er eller hva slags menneske jeg er. Noen beskrivelser:

De positive: en dame med godt humør, systematiker, kreativ, flink, snill, omsorgsfull, glad.

De negative: Impulsiv, ikke flink til å lytte, ikke liker å vente…helst alt bør skje i går, urolig, snakker for mye noen ganger for å nevne noe. 

Men hva mener jeg om meg selv da?

Jeg tror det stemmer alt de beskrivelsene ovenfra, men en ting til. Jeg er et fornyet menneske gjennom Jesus. En personlig kristen.

Hva med deg? Hvem er du?

4 kommentarer
    1. Det er ikke alltid så lett å beskrive seg selv, vite hvem man er innerst inne, og man er jo så utrolig mye forskjellig. Med mange roller og uttrykk. 😊

    2. Kjempefint blogginnlegg til ettertanke ❤️😊

      Som Kari skriver så er det ikke lett å beskrive seg selv, men innerst inne vet jeg hem jeg er. Man endrer jo seg alt etter situasjonen vi er er i. Vi tar på oss forskjellige masker i situasjonene som passer til den vi befinner oss i.

      Ønsker deg en superfin onsdag ❤️🥰

      Purr, purr og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg