Hvem er du?

Hva frykter du mest?

Svar: Å havne på et sykehjem og bli stelt og matet og ble glemsk.

Hvem er den enkleste personen å snakke med når det er tøft?

Svar: Min mann.

Siste sang du hørte?

Svar; “So will I” er tittelen. En kristen sang.

Hva er hårfargen din?

Svar: Svart egentlig, men nå er det litt rød etter hårfarging.

Favoritt bibelvers?

Svar: Søk først Guds rike og hans rettferdighet, så skal dere få alt det andre i tillegg. Matteus 6:33

Hva er dine gode sider?

Svar: Arbeidsom, omsorgsfull og er et positiv menneske.

Hvem ga du klemmen sist?

Svar: Min mann

Hva vet folk om deg?

Svar: Jeg har ikke spurt dem, men jeg ble fortalt at jeg er flink til å lede og med de eldre.

Har du angret noe i livet?

Svar: Alle de feilene som jeg gjorde.

Er det noen av dine ekser som du liker fortsatt?

Svar: Ingen av dem.

Hvem var ditt første kyss?

Svar: En nabogutt

Hva er det første ting du gjør når du våkner.

Svar: Sier god morgen til Gud og takker han for en ny dag.

Hvem er din bestevenn?

Svar: Min mann

Hvem skrev du sist?

Svar: Hvis det melding, så er det min mann for å si “god morgen.”

Hvorfor er det fortsatt en grunn til å smile?

Svar: Fordi jeg er fortsatt i live.

Lengste forhold?

Svar: Men min mann. Vi har vært gift i over 21 år.

Når har du bursdag?

Svar: 10. mars

Hva er mellomnavnet ditt?

Svar: Vidal. En spansk etternavn. Min farfar var spansk. 

Topp ønske?

Svar: Å bli frisk!

Tror du på Gud? 

Svar: Ja!

 

4 kommentarer
    1. Så fine spørsmål og svar. Der fikk jeg lære litt mer om deg. Ene spørsmålet om hvorfor du fortsatt smiler, er at du fortsatt er i live….det samme er det for meg. Jeg feirer aldri bursdag, jeg feirer at jeg har overlevd enda et år 🙂
      Takk for fine innblikk ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg