Hvis jeg var deg…

Bloggverden er spennende greier hvor man kan skifte personligheter når man får lyst til det. Vel, jeg kunne tenke meg til å være både den ene og den andre fordi det er så mange inspirerende bloggere. Kanskje en dag. 

Imens kan jeg være meg selv for jeg har mer nok av meg selv for tiden.

Etter to søvnløse netter og dager, kapitulerte jeg. For jeg gikk som zombie her i huset. Så i natt tok jeg paralgin forte for kraftig hodepine og Zopiclon som sovemedisin. Og sov jeg hele natten.

Og gjett..Sola skinner her i dag. Så etter å ha spist frokost fant jeg ut at jeg skal gå en tur. Kledd fortsatt i pyjama, med utenpå bukse og jakke, dro jeg ute i det fri.  ( shame on me) Og jeg fikk betrakte høstens nydelig prakt.

Jeg traff en del folk og jeg smilte uskyldig til dem. Dem har vel ikke lasersyn slik at de ser at jeg har pyjamas under jakken og treningsbukse.

Etter den sakte gå turen utstyrt med mine gå staver, dro jeg til butikken. Må kjøpe lørdags kos:)

Forresten det er minn manns bursdag i dag. Han er desverre ombord. Vi får feire dagens hans når han kommer hjem:)

Jeg skrev dette til ham:

You were born in a time where leaves are falling, where the storms are hauling and rains keep coming. But it was also a time where colors are ever-changing from green to golden, to orange and red.
Pretty like the years that we had been together. Many falls had come and go, but still being with a man like you bring always colors in my life no matter what kind of life storms I am going through. Happy birthday my love and I am thankful that you came into this world on one autumn day. I will always love you whatever season this life would bring. Many kisses from me….the joy of your life
11 kommentarer
    1. Så kult å gjøre noe så ulovlig som å ha pyjamas under ytterklærne på tur! 😀 Og godt at du endelig fikk sove, sånn at det ble en fin høsttur på deg! 🙂
      Bursdager kan feires når som helst. Jeg feiret min 50-årsdag fire år forsinket 😀

      1. Ja, det var artig. Jeg tenkte at jeg trenger ikke å skifte før jeg skulle dusje den dagen:)
        Ja, av og til vi må utsette feiringen før det ikke passer. Takk for titten:)

    2. Nydelige bilder! Og du skriver artig. Veldig greit at de ikke har lasersyn de vi møter på vår vei 😉 God helg! Og gratulerer med dagen til mannen din som var. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg