Hvorfor be?

Dagens bønn:
Kjære Gud, det er ikke enkelt å be noen ganger for jeg vet ikke om jeg ber den riktig bønnen eller om Du vil svare mine bønner. Men takk for at Du forstår når jeg ikke vet. Når jeg mislykkes i mitt daglig strev. Når jeg blir usikker fordi det er så mye som plager meg. Når jeg glemmer om Din trofasthet. Når jeg snubler fordi jeg hørte ikke etter. Når jeg tar gale og forhastede beslutninger. Men takk Gud for nye sjanser Du gir til meg om og om igjen. For påminnelse hvor viktig det er å be. For i Ditt nærvær er det glede, håp, fred, legedom, liv og kraft å få. Jeg får kanskje ikke svar på mine bønner eller spørsmål mens jeg lever, men
en dag Herre hos Deg.
Så jeg ber for at bønn skal være en del av min hverdag og alle jeg er glad i. At vi skal være avhengig av det som sol og regn for å blomstre. Som pust for å leve og næring for sjela. I Jesu navn jeg ber. Amen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg