I fjor og i år!

Litt fra i fjor…nyttårs feiring hos meg.

Det ble bare meg og min mann og jeg hadde ikke noe imot det.

Denne kjolen er flere år gammel og den er blitt veldig trangt. Jeg har lagt på meg mye. Og jeg måtte bytte etterpå til litt romslige kjole:)

Klokka 17.00  spiste vi kalkun, fløtegratinerte poteter og waldorf salat.

Himmelsk munnfull til dessert: består av egg, sukker, sherry, fløte , sjokolade, gele og valnøtter. Skulle være cocktail bær, men det fantes ikke på butikkene her. Men den er kjempegod:)

Familien på Filippinene feiret også nytt år. Men det ble ikke noe fyrverkeri der. Det ble forbudt. Men god mat hadde det også. Det var ikke kalkun, men litt av hvert. Her hos sønnen min og familien hans.

Hos min eldste søster

Hos familien til datteren min som har gått bort.

Hos min andre datter på Filippinene

Her hjemme klarte jeg ikke å vente til klokka tolv. Kikket før på fyrverkeri gjennom youtube.

Jeg la meg i halv tolv tiden og begynte å ramse alt jeg har å takke for til Gud og sovnet. Plutselig ble jeg vekket av bråket. Naboene fyrte løs med fyrverkeri:) Heldigvis, varte det ikke lenge:) Jeg kikket ikke og derfor ikke har bilde.

I dag, startet jeg dagen med å lese dagens sitat.

Etter frokost, begynte jeg å rydde bort julepyntene. Innimellom ryddingen, chattet jeg med min datter og sønn på Filippinene. Vi pratet om året som har gått og målene som hver og en satse på i år.

Jeg har fått denne boken fra min datter fra Filippinene og målet mitt er å skrive min livshistorie i boken.

Og som du har kanskje lagt merke til er at jeg liker å skrive mine bønner. Jeg fikk denne prayer journal i gave og da skal jeg skrive mine bønner i denne notatboken fremover.

Det er noen av mine målene. Trim, turer, blogging og litt håndarbeid skal jeg også få det til.

Hva er dine planer i år?

14 kommentarer
    1. Godt Nytt år!
      Så artig å se familien din og hva de spiser på Nyttårsaften 🥰 Jeg feiret dagen sammen med katten, og hadde også stekt opp et kalkunbryst og lår, poteter, rosenkål og en god saus. Håper den første dagen i 2022 blir fin 🥰

    2. Så fine planer for det nye året! Jeg har ingen spesielle planer, bare fortsette som nå, og fremtiden kommer jo uansett. 😉 Mye god mat både hos dere og på Filippinene, ser jeg! Vi spiste i åtte-nitida, ble så mette og trøtte av vi måtte sove litt på sofaen, og da var vi klare for druer, skål og fyrverkeri ved midnatt. 😀

    3. Jeg er imponert over at du orker å pynte deg jeg 😀 Vi flyr rundt her i pysjen/kosedressen hele tida vi. Var bare oss to her også. Du er slank og fin likevel du Ligaya, selv om du sier du har lagt på deg. Fin kjole på deg 🙂

    4. Så koselige bilder av dere! Og kjolen sitter da flott, og du er flott! 😍
      Vi la oss før fyrverkeriet Vi også, men våknet like før midnatt, så da sto jeg i vinduet et kvarters tid. Nok det. 😉
      Måtte liksom ha med meg siste nyttårsaften feiring utenfor her også.
      Koselig å se fra familien din også.
      Godt nytt år! 🥰

    5. Godt nyttår til deg og dine. Mange fine bilder og til å få vann i munnen av. Den desserten kunne du kanskje dele oppskrift av…:) Jeg har noen planer ifht hva å ordne på i huset og gleder meg til å få det for meg selv… Ellers har jeg planer om å trene på treningssenter igjen. Fy så man forfaller når man tar fri så lenge…

    6. Så masse deilig mat – både hos deg og hos familien din! Planene mine er å fortsette som jeg gjør med trening, turer og jobbing! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg