I hate to say goodbye, but ….

God morgen til deg for det er torsdagsmorgen allerede her på filippinene.

all our bags are packed and we are ready to go

Jeg er jo veldig glad for at endelig etter to og halvt innholdsrike og rørende månedene, får jeg reise hjem til Norge. Men trist til å dra fra familien min her og særlig denne lille hunden jeg er blitt så glad i.

Vi skal bare dusje og etterpå blir hentet av noen som kjører os til flyplassen. Det blir en lang reise. Ha det så lenge Filippinene for denne gangen.

6 kommentarer
    1. Forstår at det er tungt å reise fra dine, og veldig flott at du har fått være der så lenge. Men det blir nok godt å komme hjem igjen tenker jeg 🙂 God tur, og velkommen hjem 🙂

    2. Skjønner godt at du synes det er trist å dra derfra, men heldigvis kan du dra tilbake dit igjen senere. Og du får jo med deg flere fra din filippinske familie hjem til Norge. Det blir nok veldig koselig! God tur! 🙂 🙂 🙂

    3. Så lang tid, skjønner at et blir trist å reise der i fra og at det blir godt å komme heim. Håper turen din går fint og velkommen hjem til Norge. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg