Ibis hotell i Reading

Da er vi kommet endelig til Reading. Over en time med tog fra London Gathwick hbor vi landet først. Og jeg ble overrumplet av masse turister og det var så lang kø bare for å kjøpe togbilletter.

Ellers ombord på flyet fikk vi kjøpe mat hvis vi ville. Så det ble wraps, vatn og en liten sjokolade for meg. Det smakte godt.

I Gathwick er det ikke mye spesielle til å see enn disse bildene av dronningen. Men det var utrolig varmt. Jeg som hadde kåpe og jakke for det var bare 15 grader da vi dro fra Norge. Flyet var en time forsinket forresten. Men med god selskap av svigerinnen,  svogeren og noen venner som også skal til bryllupet, jeg og Hr Happy hadde hatt det hyggelig under ventetiden. Vi skulle være 15 stykker på flyet som skal til bryllupet:)

Gammelt flyplass var det.. Ellers ble jeg kjent med et gammelt ektepar som satt ved siden av meg på toget på vei til Reading. De var like pratsomme som meg:) Min barn sier at jeg er bare en slik person. Skaffer venner overalt:)

Endelig ankommet vi Ibis Hotell. Vi ble innlosjert i 13 etasje. Et lykkes tall:)

Resepsjon

Innsjekking

Heis døren

Enkelt rom. Men det koster ca 1700 kr per natt med frokost. Her skal vi være i en uke.

Fin utsikt fra toppen.

Så etter noen timer søvn i natt er jeg klar for dagen. Det er mye å se her i Readings ifølge turist brosjyre.  Så vi får se i løpet av dagen:)

Tusen takk for titten.

6 kommentarer

Siste innlegg