Ideer til lykke!

 

I disse deprimerende tider på grunn av pandemien, hjelper det å finne små gleder i hverdagen. 

Her er noen ideer jeg fant fra “Happines calendar” 

  1. Se en oppløftende film denne helga
  2. Begrens lesing av nyhetene for å redusere stress.
  3. Ta deg tid til å føle og navngi dine negative følelser
  4. Snakk med barna dine om ulike raser
  5. Jobbe gjennom utfordringer ved journalføring
  6. Prøv å meditere om dagen for en bedre nattsøvnen
  7. Gjør noe i dag for å støtte kommunen der du bor

 

Fin deg smågleder i dag!

Jeg skal i hvert fall gjøre det som: 

Å finne glede i å støvsuge huset fordi jeg er takknemlig for at jeg har hus å bo i og at jeg kan fortsatt bruke kroppen min til noe.

Kjøre en tur sammen med sussebassen min. Lunsj i det fri.

Sitte en liten stund på veranda for å få litt sol på ansiktet mitt og lytte til en avslappende musikk. 

Spille WORD FEUD!

Har du noen ideer som gir deg lykke?

Ha en fin dag!

 

8 kommentarer
    1. Fine tips dette ja. Litt lykke og glede i hverdagen trenger ikke å være så store ting. Nr. 2 på lista har jeg fulgt i mange år. Men har merket meg at jeg nok titter innom nyhetene litt oftere nå om dagen. Ikke minst for å holde meg oppdatert med de siste tiltak og regler.
      Jeg skulle egentlig ut og spise lunsj med noen venninner, men det ble avlyst. Og så lurte jeg på om jeg skulle jobbe litt i hagen min. Men jeg tror det beste i dag er å ta det med ro. Kroppen har nådd sin smertegrense.
      Så jeg skal også kose meg med småting, som å hvile, strikke litt, lese, og spille Wordfeud ♥
      Ha en herlig lørdag, og nyt lunsjen i det fri med sussebassen ♥
      Klem

    2. Fint at du har andre ting du kan kose med i dag. Så bra Eva. Og takk. Jeg skal kose meg med lunsjen ute i det fri sammen med sussebasen:)
      Ha en fin dag til deg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg