Ikke alt som er bra, men…

I natt overnattet vi igjen til Ansgar Summerhotell. I går kveld, ba jeg Mr. Happy om et glass rødvin som jeg blandet med brus. Jeg tenkte at jeg kanskje får sove bedre etter et glass rødvin. Ettersom jeg tåler ikke mye alkohol, ble jeg veldig svimmel med en gang. Men slet med å få sove allikevel.  Jeg sovnet vel omsider, men midt på natta, våknet jeg med skikkelig hodepine. Jeg tenkte at det var på grunn av at jeg ikke  tålte  rødvin. Tok paracet to ganger,  men ble ikke bedre.

Jeg tenkte at jeg kanskje bli bedre etter frokost. Utsikten utenfor hotellet var i hvertfall uklanderlig.

Men da vi ankommet spisesalen halv åtte på morgenen for å spise frokost, fikk vi beskjed at hun som skulle ordne frokost kom ikke. Og hun som var der har nettopp begynt med å ordne kaffe. Gjestene strømmet etterhvert som vil også ha frokost.  Etterhvert kom det brun ost, hvitost og to typer skinke og brød på disken  som gjestene delte seg imellom.  Bordene var ikke tørket. Mye kaffesøl og smuler fra gårsdagens frokost servering. Vel…må vel unnskylde dem på grunn av ansattes fravær eller sykdom.

Jeg fikk med meg litt mat omsider, men jeg følte meg enda elendig.

Heldigvis,  denne katten gjorde morgenen min bedre.

Etter en mager frokost på Asgard Summerhotell, pakket vi koffertene og kjørte til Arendal.

Her skinner sola denne gangen. Vakker by! Humøret mitt ble også bedre.

Fikk sjekket inn på rommet i tre tiden og ble værende på rommet og slappet av resten av dagen. Og nå er det Hr. Happy som ikke føler seg bra. Han er forkjølet og har feber. Huffa meg.

Jeg gleder med i hvertfall til frokost i morgen her på Clarion hotell:)

Egentlig jeg bør ikke klage på noe, men jeg  håper at Mr. Happy ikke bli verre.

Har du opplevd lignende på et hotell?

11 kommentarer
    1. Nei, har aldri opplevd en slik skuffelse på hotell, selv om noen har hatt dårligere standard enn snittet. Ser fint ut på sommeren i Arendal, og jeg håper dere begge snart er tipp topp igjen! 🥰 Slitsomt for deg å få sove så dårlig! Jeg har slitt med migrene de siste dagene, men prøver å komme meg en tur ut i kveld, og så blir det max lading I morgen!

    2. Sånne opplevelser skulle man virkelig slippe. Det har blitt mange hotelldøgn på oss i sommer, både i Norge og Sverige. Stort sett har det gått bra. Lykke til videre, og god bedring til gemalen. 🤗

    3. Huff, det var ikke så bra alt dette da. Lov å klage litt også 😉
      Har funnet ut at alkohol virker mot sin hensikt, og gjør søvnen dårligere for meg også. Spesielt etter jeg ble syk.
      Så det tar jeg ikke før sengetid lenger, og sjelden ellers også.
      Så dårlig frokost har vi ikke opplevd, selv om enkelte steder vi har vært, kunne vært bedre.
      Håper mannen er i bedre form i morra, og at du får sove bedre i natt.
      God bedring, og i morra blir det godt frokost. 🙂
      Fine bilder!

      1. Ja, jeg tror det også. Jeg sa til Mr. Happy at jeg egentlig burde ikke drikke det. Jeg skal i hvertfall ikke drikke rødvin.
        Takk for omtanken og ha en fin kveld ❤️

        1. Det er nok fordi vi ikke er vant til alkohol også. De som drikker det ofte har kanskje bedre søvnvirkning av det.
          Og er jeg lei meg, så er det ihvertfall dumt å drikke vin e.l. Det forsterker, og får meg desto mer lei meg. Så jeg har fått testet nok med det lille jeg har drukket av sånt.
          Men en sjelden gang, når jeg er i form, kan jeg ta et lite glass vin. Blir kanskje et par ganger i løpet av et år 😄

    4. Det var virkelig et hotell som ikke gjør jobben sin, man burde kontaktet mattilsynet. Kjøp deg Melatonin, det hjelper er ikke farlig, det er en sterk antioksidant. God bedring 🙂

    5. Det der var skikkelig kjedelig! Har ikke opplevd det på hotell – og det burde ingen gjøre! Kos dere nå iallfall, så krysser jeg fingre for at din mann ikke blir verre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg