Ikke bare i Afrika…

Jeg fikk virkelig en overraskelse da jeg så disse dyrene i dyreparken i Kristiansand.  Jeg trengte ikke å reise til Afrika eller andre plasser for å se disse dyrene:)

Jeg husker ikke navnene på alle dyrene.  Jeg knipset bare bilder:)

Julius etterkommer?

 

Apekatten her er bare noen centimeter lang

Fikk til og med å klappe på et dådyr

Nordens ponnier

Elg kalver

Moren:)

Ulven tror jeg

Papegøy

Flamingo har jeg bare sett på bilder. Nå har jeg sett den i virkeligheten.

Det var veldig mange andre dyr der som løven, giraffer osv. , men fikk ikke se alt:) Føttene var helt ferdig. Men jeg og Mr. Happy var fornøyde:)

Har du sett disse dyrene i levende livet?

 

3 kommentarer
    1. Mange fine bilder av dyra! Jeg har jo sett dem i dyreparken i Kristiansand – men det er nok bare elgen jeg har sett “i virkeligheten” av alle disse! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg