Innholdsrik dag

God kveld til deg. Hvordan har dagen din gått?

Min har vært veldig innholdsrik. Har skaft meg gode minner sammen med mannen min i dag.

Først jobbet jeg en halv dag og mannen min dro til byen for øyeundersøkelse. Hjemme begge to i ett tiden og spiste pizzarester fra gårsdagen.

Tidlig i dag foreslo jeg en tur. Han ville ikke på fjelltur derfor jeg sa at vi kan kjøre en tur til Rein klosteret som ligger i Rissa kommune. Men før vi kom dit tok jeg masse bilder on the road.

Norge er et vakkert land!

Her er det fortsatt snø

Middag på Bella Restaurant i Rissa. Maten var nydelig. Mannen min spiste likedan.

Fortsetter med turen i morgen for mine øyne vil ha nå hvile.

Hva har du gjort i dag?

7 kommentarer
    1. Veldig fine bilder. Ser enda litt snø, mens ellers mer grønnt enn her i Bodø.
      Jeg har vært på konsert i dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg