Inspirert av Evaswindow og Spisogspar

Regnfulle dager….i hvert fall både i går og i dag. Har allerede sviktet målet mitt om å gå turer uansett værforhold. I går har vært opptatt med å hjelpe mannen med gulvlegging på veranda. Glass-stua vår. Vi rakk å gjøre halv-veis. Men vi må kjøpe teppet over det igjen før vi kan møblere det.  Vi blir kanskje ikke ferdig med det denne uken før vi har planer om å kjøre en ferie tur. Vi planlagt turen til Lofoten, men det er meldt dårlig vær der fremover, så det blir Sørover isteden. Muligens i morgen eller lørdag. Mannen min tar den andre dosen av vaksinen i dag og vi vet ikke om han blir dårlig etter det. Men vi tar en dag om gangen.

Når jeg sier inspirert forresten, ideen om denne verandaen fikk jeg gjennom Evaswindow som forteller om hennes gode opplevelser på hennes glassveranda en et av innleggene hennes. 

 

Selv om jeg ikke hadde vært ut på tur, har jeg gjort hjemmetrening. Det ble aerobic for seniorer gjennom YouTube kanalen. Betaler Premium slik at jeg slipper reklamen imellom øktene.

Middagen var inspirert av  “Spisogspar”  Laksepakke med ostesaus og med min egen vri. Jeg pakket ikke laksene i folien som hun gjorde, men la alt i en form og tilsatt mer grønnsaker. 

Bilde av rettenn fra Spisogspar blogg:)

I dag har jeg ikke noe planer enn å trimme med aerobics eller Chair yoga gjennom YouTube ettersom det regner mye ute. Skal også hjelpe mannen med gulvlegging i glass-stua vår. 

Middagen i dag blir det rester:) 

Jeg fant også en bok å  lytte til gjennom Storytel app. Jeg har jo ferie:)

Hva slags planer har du i dag?

12 kommentarer

Siste innlegg