Jakten på kirkegård

Da jeg dro til kirkegård nå på morgenen for å vanne i gravene til svigers og min søster, så jeg at det blomstrer overalt. Og jeg som er glad i blomster fikk plutselig lyst til å knipse og knipse. Gikk rundt i gravene og jaktet på fine motiver. Håper sjelene vil tilgi meg:)

Men masse fine blomster i hvert fall

Etter at jeg har vært på kirkegård, dro jeg til butikken for å handle mat og der fant jeg blomster også.

Denne måtte jeg kjøpe

Synes du det er greit å ta bilder av blomster fra andre manns grav?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg