Jeg misunner de andre..

Ja, du hørte riktig. Jeg misunner andre som har vært på fisketur og har fått makrell. Og jeg hadde lenge ønsket at vi skulle ut vi båten og fiske, men været  og helsa hadde ikke vært samarbeidsvillig. I går var det fint vær, men det blåste det veldig mye og etter maset fra kjerringa foreslo. Hr Happy et sted hvor vi kan fiske. Han mente at etter vindretningen,  skulle det være stille der.

Stedet er ca 20 minutter kjøring hjemmefra

Da vi ankommet stedet hadde vindretningen snudd seg og det blåste godt der vi skulle fiske.

Men Hr. Happy og jeg prøvde likevel

Men ingen fiskelykke

Jeg fikk forevige stedet med bilder og etter det dro vi hjem.

Da vi skulle skulle kjøre, kom det et par som også skulle prøve fiskelykken. Vi ønsket dem lykke til. Den ene sa at det blir stille i løpet av kvelden. Vel ,jeg håper at han fikk rett:)

Ellers var det flere badende på stranden

Vakkert Norge

I dag sola skinner også, men jeg har tenkt å jobbe frivillig på aktivitetssenter for jeg har savnet virkelig de eldre. Fikk ikke gjort det sist tirsdag for jeg var fortsatt syk. 

Hr. Happy skal til en begravelse i dag til en venn som hadde mistet sønnen sin. Trist blir det. 

Kanskje været blir samarbeidsvillig i dag og vi kan dra på en fisketur når jeg kommer hjem i tre tiden.

Har du prøvd fiskelykken i år?

8 kommentarer

Siste innlegg