Jeg tar en liten pause

 

Jepp…ettersom jeg har ferie er det godt å bli påminnet at jeg kan ta en liten pause fra å sette nye mål og nå dem.

I disse koronatider er det vel best å ta en dag om gangen.

Kos med sommerfrukt for eksempel:)

Lese inspirerende quotes som finnes på nett:)

Ja, ja. Jeg bør ha litt mål likevel for dagen.

Gå tur etter frokost og lytte til søndagspreken.

På ettermiddag, jeg skal til en bursdag. Så dagen byr på mye opplevelser. Og det er sol i vente🥰

Hva er dine mål i dag?

Ha en fin dag.

 

10 kommentarer
    1. Det er ofte fint med mål, men de trenger ikke alltid å være så store. Og det å lese quotes gjør jeg også av og til. Når jeg ikke har det så bra og trenger litt motivasjon og veiledning. Da er det hyggelig å finne quotes på nettet. Men det er lenge siden jeg har gjort det nå. Jeg har det bra, mentalt. Men kroppen er ikke helt som jeg skulle ønske.
      Men, jeg har mål for dagen jeg også. Jeg hadde tenkt å gå tur, men har byttet det til å heller jobbe litt i hagen. Jeg klarer dessverre ikke å få til begge deler på en dag. Men først må jeg innom hagesenteret, og det åpner ikke riktig enda 🙂
      Kos deg med dine gjøremål, og med bursdagsfeiring ♥
      Klem

    2. Takk for at du deler. Ja, helsa kan være en hindring til å nå målene. Det har jeg opplevd og opplever og det gjør du også. Men fint at vi kan bestemme litt hva vi skal prioriteres først.
      Takk for titten. Ha en fin dag til deg🥰

    3. Noen mål må man ha. Om de er små eller store spiller ingen rolle😊
      Kos deg med søndagen og bursdag senere i dag😙
      I dag er det hviledag på meg. Er sliten etter ukas strabaser😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg