Jeg trengte det

God morgen fra Happy home.  Akkurat nå sitter jeg på stue mens sollyset strømmet gjennom vinduet og varmer ansiktet mitt.  Herlig og håper sola varer resten av dagen.

I går ettermiddag sluttet det å regne og jeg trengte å komme ut for å få frisk luft. Selv om kroppen ville bare ligge på sofaen,  hørte jeg ikke på den. Mr Happy ville også være med ut. Og det ble en sykkeltur på oss to. Og det gjorde i hvertfall godt selv om kroppen skrek av smerter etter sykleturen:)

Meg og Mr. Happy

Rådyr i sikte

Vakker Norge

Håper på en sykkeltur igjen i dag:)

Hva slags planer har du I dag?

18 kommentarer
    1. Dere fikk en fin sykkeltur – og det gjør godt på lang sikt – å sykle 🙂 Veldig godt at du kom deg ut, Ligaya 🙂
      Håper dere får en ny fin dag i dag 🙂

    2. Så fint område dere syklet på 🙂 Godt å komme seg ut ja 🙂 I dag vil det gå i ferieforberedelser hos oss. Begynne å pakke litt , vaske opp klær osv, og selvsagt vil vi også komme oss ut på tur i løpet av dagen. Ha en strålende dag!

    3. Det ser ut som dere hadde en fin sykkeltur 🥰 Noen ganger er det verdt smertene, når man kommer hjem med fine opplevelser. Selv har jeg ingen store planer for søndagen, men jeg er pusevakt å skal opp å se til katten til Bestisen om ikke så lenge 😺 Håper du får en fortsatt fin søndag, klems 🤗

    4. Så kjempefin og koselig sykkeltur, og kjempekoselig å se kjempefine bildene dine 😍

      Kjedelig du fikk vondt etterpå, men håper du har en bedre dag i dag ❤❤❤

      Planen i dag er at vi skal rydde boden vår for å se om det er ting vi kan levere på loppemarkedet til koret vi skal ha i august.

      Ønsker deg en superfin søndag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. He he. Jeg har arvet den fra svigermor. Den sykkelen som jeg brukte før i nyere utgave ble plutselig for høy for meg og jeg klarer ikke lenger å bruke det på grunn av ubalanse. sykkelen til svigermor er litt lavere og jeg føler meg tryggere å bruke den:)

    5. Ser av flotte bilder at dere hadde en fin sykkeltur! 😍 Ikke alltid lurt å overprøve kroppens signaler, men det gjør jo så godt å være i nuet! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg