Jettegryte

Blåturen endte til Jettegryte. Et sted mellom Åfjord og Roan. Og for å komme opp dit, må vi gå opp 146 trappetrinn. Og jeg som hadde null energi fant ut jeg kan ta et trappetrinn om gangen. Mye hvile underveis og jeg klarte det med skjelvende kropp etterpå.

Hr Happy gikk fortere opp

Jettegryten. Jeg klarte ikke å gå opp helt til toppen for å titte i hullet.

Hr Happy skrev navnene våre i gjesteboka

Tok et siste bilde av Jettegryten

Nedover med skjelvende bein. Men utsikten var nydelig

Hjemturen

Spiste lunsjen vår ved Åfjord kirke

Jeg takket Hr. Happy for blåturen. Kjærligheten ble fornyet.

Har du vært her?

3 kommentarer

    1. Har ikke vært der, men det må ha vært en fin tur! 🤗
      Nydelige bilder, Ligaya! Spesielt det nest siste fra hjemturen deres.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg