Juletre?

Da min søster som bor her i Norge feiret 60-årsdag, laget hun pioner fra hvite servietter som hun brukte til å pynte lokalet. Og etter feiringen, ble jeg spurt om jeg jeg har brukt for disse hjemmelaget blomster. Takket ja, selvfølgelig for jeg kunne bruke de til å pynte på aktivitetssenter der jeg jobber når det er tilstelninger.

Og ettersom det nærmer seg julen og jeg har begynt å pynte litt på arbeid, så fant jeg ut at jeg kunne bruke disse blomstene. Hengte dem opp her.

Jeg pyntet  med rode roser og glitter for å se ut som  et juletre.

Vel, dette juletre er vel unikt for de eldre:) Ingen andre har en slik juletre. Artig for de eldre. De har noe å snakke om. Det unike rare juletre:)

Laget av denne rare kvinnen. En eldre dame sa engang…ja…hun Ligaya…hun finner på mye rart. Det stemmer vel…ikke sant?

Enn du? Har du prøvd å lage ditt eget juletre?

Ønsker deg en fin dag.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg