Kaninen Kanutte

Fant henne i hekleboken jeg fikk som en gave fra svigerinnen min. Og jeg prøvde å lage det for å gi som gave til en vordende mor. Det kalles baby shower. Ettersom hun ikke vel fortelle om det er gutt eller en jente,  tenkte jeg å hekle en neutral farge.

Bilde fra boken

Min versjon. Brukte garnet jeg har til rådighet. Målet er å bruke opp garnlageret mitt:)

Nesen er litt skjev, men hun er søt likevel i mine øyne. Håper hun får mye god stund sammen med babyen når  den tiden kommer:)

Oppskriften er fra denne boken.

Hva synes du?

4 kommentarer
    1. Fine Kanutte! Jeg har nettopp hekla ferdig en blå hunden Herman…. og har begynt på en smaragd-grønn kaninen Kanutte! Gøy at vi har samme bok og hekler ivei! Mine to skal bli gave til en liten gutt som skal komme i juni! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg