Kapitulasjon

God morgen fra Happy home. Tittelen passer jo akkurat nesten på hva som skjer i mitt liv eller hjemme hos oss for tiden.

Du som følger med bloggen min har fått greie på at jeg har vært i Hamar. Lang tur for meg. Føltes som jeg har reist til Filippinene. Men allikevel hjemturen gikk fint selv om det var også bytting av tog og buss på denne turen.

Fikk sitte på behagelig sitteplass hvor jeg kunne ligge:)

Underveis var det fortsatt mye snø

Hjemme etter at Hr Happy hadde prøvd alt for å reparere oppvaskmaskinen, gikk det bare ikke. Den ha kapitulert.

Da måtte han bare kjøpe en ny oppvaskmaskin.

Ellers Fru Happy har også handlet en del ting igjen hos Temu. Mye billige varer:)

Jeg er veldig fornøyd med kjolene 8g de andre varene.  Bilder under prøving.

I går kveld fikk jeg endelig se Aurora. Ikke så godt synlig, men likevel litt:)

I dag er både Fru Happy og Hr Happy sofagriser. Hr Happy hadde kastet opp og fikk diaré og jeg er helt kaputt etter turen fra Hamar, dårlig søvn og dårlig vær.

Men likevel, hadde jeg hatt litt livsgleder innimellom kapitulasjon:)

Har du prøvd å handle hos Temu?

Ønsker deg en fin dag:)

4 kommentarer
    1. Ser ut til at du fant mye spennende på TEMU. Har ikke handlet der noen gang nei… handler ikke så mye på nett – mest strikkeoppskrifter og garn 😀
      Ny oppvaksmaksine blei flott da! Og to sofagriser er innafor – bare ikke at Mr Happy fikk dårlig mage og slikt….
      GOd bedring til dere begge! klems

    2. Håper at det siste oppvaskmaskin vi kjøper:)
      Hos Temu et det masse billige garn også:)
      Takk for kommentar og ha en fin dag til deg:)

    3. Jeg har ikke handla på temu, men jammen fant du mye fint da! Grattis med ny oppvaskmaskin – sånn er det noen ganger, at en må kjøpe………. 🙂 Nordlys er vakkert <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg