KARENDAMMAN / A Lake

Hei på deg! Hvordan gikk det med dagen din?

Hos meg har det vært strålende vær og jeg og sussebassen  luftet oss en tur i den vakre naturen som fins overalt. Vel, alt blir jo ekstra vakrere når solen kaster sin glans på omgivelsene, ikke sant?

Vi fant blant annet en perle som heter Karendamman. Vakkert, ikke sant?

Hey, hey! How did it go down your day?

Here with us, there has been glorious weather today. So, my hubby and I explored the beautiful scenery, which is everywhere. Well, everything gets extra beautiful when the sun casts its shine on the surroundings, right?

We found a gem called Karendamman. Beautiful, isn’t it?

Jeg hadde på meg “Livsglede brille” som jeg fikk blant annet fra dem som sertifiserer ulike sykehjem. De jobber med ” Livsglede for de eldre”. Jeg var en av dem som holdt foredrag til et annet sykehjem. Jeg fortalte hvordan jeg jobber med ulike aktiviteter med de eldre. Jeg var sammen med sjefen min på sykehjemmet der jeg jobber. I dag, fant jeg ut at jeg skal bruke den ettersom den har påskens farge:)

I put on my yellow sunglass which I received from a committee that was certifying different nursing homes if they are giving the elderly enough activities in their everyday life. Since the nursing home, I am working for had been already certified, we’ve been asked to inspire another nursing home by telling them what we are doing. Today, I found out I’m going to use it because yellow is the Easter color here in Norway.

Deler mer bilder i morgen. Vil bare avslutte dagen med disse bilder:)

Hva har du gjort i dag?

Will share more pictures tomorrow. I just want to end  with some pictures:)

What have you been up to today?

 

6 kommentarer
    1. Der var det skikkelig vakkert! Nydelige bilder, Ligaya <3 jeg har jo kommet meg hjem fra min bobiltur – og har ordnet og fikset litt hjemme – og gått en kveldstur! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg