Kina mat

“Mamma,vær klar i fem tiden for vi skal gå ut og spise middag til en kina restaurant” sa min datter her en dag.

Vi dro til et shoppingsenter. Ca halvtimes kjøring vi vi bor.

Inne kjøpesenteret.

Her er kinarestauranten.

Vi fikk servert iskaldt vann og varmt te og snacks før fikk servert mat:) Det var så godt. Ettersom min svigersønn har en type gold kreditt kort, fikk vi 50 posent rabatt for maten så det ble ikke så dyrt. Vi hadde også dessert.

Fin inngang til shoppingsenteret

Etter middagen var vi på en klesbutikk og jeg som ikke skulle kjøpe noe klarte ikke å la være. Det ble 3 bukser og en bluse.

I morgen drar jeg til et annet sted der sønnen min og familie bor, og resten av slekta. Jeg har leid airbnb og skal bo der inntil jeg reiser tilbake til Norge.

Har du vært på en kina restaurant? Hva synes du om maten?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg