Kjerringas påsketur

Jeg trodde jeg ikke skulle ut i dag på grunn av at det regnet mye da jeg våknet. Men det ble opphold innimellom og jeg benyttet sjansen. Og påskehønen flakser med sine føtter:)

Det var vel flere som var ute med sine vinger:)

Litt grått, men det var rikelig med frisk luft.

Fant disse figurene. Så ut som en mann snakker med et hjerte.

Et annet hjerte

Fargerike ugress eller moser?

Ryggen på et dyr

Et troll ansikt

Det var deilig med en liten halv times tur:)

Har du vært ut på tur i dag?

9 kommentarer
    1. Så stilig du var med gult..kledelig <3 Flotte naturbilder også.. Vi har vært en tur ute ved sjøen..ikke gått noe. bare sittet i sola og spist boller ..hehe.. Klem <3

    2. Gult er kult, og du kler gult! 😀
      Ser ut som du hadde en forfriskende tur. Jeg har ikke vært på tur. Fire grader og regn klarte ikke å lokke meg ut, så det ble serietitting i stedet. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg