Klagermur?

God torsdagsmorgen til deg.  I går regnet det, men i dag kom snøen. Og vi som ennå ikke har fått byttet til vinterdekk….grunnen var at både jeg og min mann ikke kunne løfte opp tunge ting i det siste. Meg med vonde knær og han nylig operert. Men vi bør jo gjøre det. Så min mann spurte hjelp fra et søskenbarn for å få det gjort i dag.

Ellers går dagene fort og sakte for min del. Sakte på grunn av kroppen min som fungerer 50% og jeg har problem med  konsentrasjon. Livet med fibromyalgi. Fort fordi dagene hagler av gårde. Det skjer masse ting hver dag både gode og dårlige. Det er nok gjøremål å ta fatt i både hjemme og på arbeid.

Vel, det er ikke meningen å gjøre deg som en klagemur….jeg har mye å være takknemlig for som familie, venner, kjente, hus og hjem, arbeid jeg elsker, mat på bordet og tak over hodet. Hvis jeg skal ramse opp alt ting jeg er takknemlig for, da blir det et veldig langt blogginnlegg:)

Enn du? Har du mye å være takknemlig for?

Hvordan er været hos deg i dag?

Har du skiftet til vinterdekk?

Avslutter med dagens ord:

 

3 kommentarer
    1. Du er jo som regel veldig positiv, men må få lov til å klage bittelitt innimellom også 😉 Jeg har alltid mye å være takknemlig for! 🙂

      Jeg har ikke bil akkurat nå, men dekkhotell er en fin ting. De har utstyr for å legge om, og man slipper tunge og vonde løft selv. Dessuten vasker de dekkene og oppbevarer dem for oss. Super mulighet, synes jeg.

      Det har kommet masse snø her i Trondheim også…

    2. Takk for at du synes det.
      Jeg foreslo til min mann dekkhotell, men han sa at det har ikke vært noe problem.å skifte før. Denne gangen ble det slik fordi han ble operert. Men det kan bli i nærmeste fremtid det kanskje:)

    3. Jeg syns du alltid er positiv – så jammen skal du få lov til å klage litt også! Det er bra det! Idag har det vært fint vær – håper det varer…. vinterdekka har vært på ei stund – kjører piggfritt så ordna det tidlig! Gode klemmer til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg