Klovn

Hver gang mannen min reiser ombord, mangler jeg noen levende mennesker å prate med hjemme. Men jeg tenkte at kanskje jeg skal lage meg en blid klovn som kan være en liten samtale partner  ….ville ikke si det høyt i tilfelle noen tror at jeg er ikke god.

Vel, jeg har en anelse at det finnes flere som har behov for en samtale partner som vil alltid være enig eller holder munn. Noen prater med seg selv også. Men etter å ha laget klovnen fra garnrester, var jeg ikke helt fornøyd. Klovnen ser ikke blid ut. Men vi er slik mennesker også. Da får han duge. Jeg synes han er sjarmerende likevel:)

Har du noen gang strikket en klovn?

2 kommentarer
    1. Koselig klovn ♥
      Jeg har ikke strikket en klovn, men jeg har strikket dukker og smådyr.
      Min tause samtalepartner er en stor ulv laget i granitt som er plassert på en av nutene rundt her hvor jeg bor. Det har faktisk vært en trøst mange ganger, å gå dit. Nå er det en stund siden, så kanskje jeg skal gå dit igjen nå i helgen, hvis jeg orker?
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg