Koronaåret

Det smittes overalt med koronavirus. Og her i bloggverden ble man også smittet av å dele noen bilder og opplevelser i korona året og jeg ble smittet:)

Ideen er fra Vibbedille

Her var et vinterbilde 2020. 

April 2020 Fisketur med sussebassen

Dagen etterpå. Mistet min eldste datter på grunn av coronavirus. Sorgens tid. Takknemlig for alle som viste omtanke gjennom blomster og varme ord.

Mye byturer sammen med mannen min til ulike undersøkelser. Jeg har vært mye syk pluss sorgen.

Tur til Ytterøya for å besøke søsteren til min man. Finner livsglede midt i sorgen.

Spiste mye ute ved vatn

Naturen hjelper med alt.

Besøkte kirker. Her er en av dem.

I nærheten av kirken

Besøkte en engel sammen med søsteren.

On the road med min mann

Besøkte Dovrefjell

Besøkte datteren vår I Oslo.

En av turene sammen med turgruppe fra Hysnes Fort.

Bakstein

Brettingen Fort

Fjelltur

Besøkte havarert skip

Og brukt butikk

Besøkte havfruen

Høsttur

Besøkte et museum

November måned

Frost

Tur med de eldre

Jul med datteren

Arbeid med de eldre

Vinter igjen 2021

Solnengang

Og nå er det vår.

Har du blitt smittet av koronaåret?

Ha en fin dag:)

14 kommentarer
    1. Jeg har ikke blitt smittet, og har heller ikke blogg. Mange fine bilder og turer du har fått tatt i løpet av året. Et bilde synes jeg var veldig flott, det med veien under en bro. Trist at du mistet din datter, da er det godt at noen tenker på dere som er i sorg.
      God påske.

      1. Så koselig at du kommer innom og leser likevel. Er takknemlig.
        Ja, det er trist å miste henne. Blir sikkert enda tøft i april måned i år hvor hun døde på samme måned i fjor.💔

    2. ja du har virkelig fått kjenne på coronaåret ,det er ufattelig trist att noen gikk bort pga viruset.
      Men du har opplevd mye fint også ser eg ,livet gir og tar og en setter så mye mer pris på det en har når en så brutalt har misset noe

    3. Du har virkelig hatt et spesielt år! Sorgen må være ufattelig stor! Mange fine bilder og mange gode opplevelser også heldigvis – du er heldig som har god støtte rundt deg! En stor klem til deg <3

    4. Føler virkelig med deg og det du har hatt av sorg i året som gikk. Du er likevel flink til å finne fram kreativiteten din og dele den med andre på tross av alt annet. Beundringsverdig. Ønsker deg rolige dager i påsken og håper at denne koronaen snart er over. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg