Kortlaging 1

Tidligere innlegg: Jona, min svogers høna

God dag til deg fra ” Happy home.” Jeg holdt på å bladde i mine dokumenter og jeg så disse kortene som jeg hadde laget før som da ble solgt på aktivitetssenter jeg jobbet før. Det kan være en ide for deg som liker å lage kort:) 

De enkle er det beste:) 

Skriver sitater innimellom 

Sitt ikke inne når alt håp er ute. Dag Evjenth

Lær som du skulle leve evig. Lev som om du skulle dø i morgen. Mahatma Gandhi

Livet er for kort til å være grått. Fyll deg selv og dine dager med farger. Karsten Isachsen

Livet er et eneste stort lerret. Kast all den malingen du kan på det. Danny Kaye

Livet er kanskje ikke alltid en fest, mens vi er her, kan vi like godt danse. Jeanne C. Stein

Vi skal alle dø engang. Men alle andre dager, Vi skal leve. Per Olov Enquist

Teller du år, blir livet kort.

Teller du dager, går livet fort.

Teller du timer, varer livet en stund.

Men lengst varer livet om du nyter hvert sekund. Per Kvalvik

Livet måles ikke i antall pust vi tar, men i antall øyeblikk som tar pusten fra oss. Ukjent

Tro ikke mørket når lyset går ned

i skumringens fang.

Alltid er det på jorden et sted

soloppgang. Andre Bjerke

6 kommentarer

Siste innlegg