Kringler

Kroppen min har vært dårligere både i går og i dag, men jeg presset kroppen til å jobbe likevel.  På arbeid tullet jeg litt med ingrediensene, men heldigvis gikk det bra likevel. De eldre hadde vært med å rulle deig til kringler. Da jeg skulle hjem i dag, hadde hodet mitt fått nok og klarte nesten ikke å tenke mere. Er glad for jeg har en halvdags jobb.

Men her er baksten:)

Da jeg kom hjem og etter at jeg har spist middag, gikk jeg en tur ut i hagen for å fylle på matskålen til fugler. Fant litt blomster som har begynt å våkne til liv.

Jeg skulle gjerne lese  blogginnleggene, men hodepinen har meldt seg igjen.

Da tar jeg tidlig aften og sier god natt til verden.

Håper du har hatt en fin dag.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg