Kunst?

Jer er blitt inspirert av fargerike benker og bord som jeg har sett rundt omkring og bestemte meg å mala hagevognen vår med ulike farge. Men måtte vaske skikkelig rent vogna først,  tørka den og malte med grunning først.

Jeg tåler ikke malingslukt, men ville prøve. Første gang jeg har prøvd å male. Jeg malte både meg selv og vogna til slutt.

Ferdig med grunning

Etterpå laget jeg litt design med hvit maling

Og andre farge etterpå.

Nå står den ved inngangen. Skal ha planter oppi den neste sommer.

Det var mitt lille prosjekt midt i mellom å være sofagris:)

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg