La oss prøve andres sko.

God morgen til deg. Håper du fikk en velfortjent søvn i natt. Og det gjorde jeg også. Sarotex virket.

Ute uler vinden likens som i går.

I går tilbrakte mye tid på sofaen etter at jeg trente i ca 20 minutter. Bare litt tøy og bøy. Det tok knekken på meg. Men det hjelper sikkert litt å bevege seg uansett hvor utmattet man er.

Chattet også med barnebarna på Filippinene og en søster. Pleie familieforhold. Avsluttet kvelden med å se en film sammen med min sjømann og prat med vår datter som bor i Oslo.

I dag jeg har jeg en time med en terapeut for å kunne snakke om alt som tynges. Kanskje det hjelper. Etter det, blir det fotsoneterapi igjen andre gangen. Mandag og nye muligheter:)

Avslutter med dagens sitat og en liten bønn.

 

Hva står i agendaen din i dag?

Ha en fin dag:)

2 kommentarer
    1. God morgen 🙂
      Det er så godt med en god natt`s søvn 🙂 Godt tabletter virker!

      Jeg skal til ortoped i dag … er spent på utfallet der 🙂

      Lag deg en fin fin mandag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg