Lage en god dag?

I hvertfall prøvde jeg det i går til tross for kysttallsyke.  Fant glede i soloppgang så lenge det varte.

Jeg trengte å bevege kroppen til tross. Så dagens trim: Chair yoga. Det gikk an å gjøre det sittende og med lukkede øyne. 

Etterpå dagens lunsj. Mannen kjøpte Bacalao i boks fra Europris som noen har anbefalt. Faktisk godt. Glede:)

PÅ ettermiddagen fikk jeg lyst på vafler. Så, med min mann som høyrehånd, det ble vafler på oss.

Etter middagshvilen ble det en liten tur ute hjulpet av min sykepleier ( mannen min)

Til kveldsmat ordnet mannen min nudler med sjøkreps og bacon

Pyntet med salat. Deilig.

Yey! Jeg har klart å lage en god dag i går til tross for omstendighetene. 

I dag har jeg time hos fysioterapeut. Håper jeg får hjelp der å bli kurert for krystallsyke.

Har du hatt en fin dag i går?

3 kommentarer
    1. Jeg har tilgode å smake på bakalao, men jeg syntes man må være flere om å spise det. Tirsdager, onsdager og torsdager pleier ikke å være så begivenhetsrike, for da jobber jeg å det blir ikke gjort så mye annet etterpå. I dag har jeg bare vært en snartur på postkontoret og sendt en pakke 😉 Ønsker deg en riktig god kveld og natt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg