Late dager

Det var sterkt kuling her hos meg i går og i dag hører jeg også den vinden som uler. Det fører til at denne damen blir lat…orker ikke å gå ut.

Gårsdagen derfor ble brukt til å lytte ferdig denne boken. Boken handlet om å stole på Gud isteden av seg selv, situasjoner eller mennesker. Det handlet også om hvor viktig det er å tilgi, spør om tilgivelse og å være ydmyk. Jeg liker å lese slike romaner.

Det ble enkel middag også. Kjøpt ferdig fiskesuppe og fiskeboller. Blandet med quinoa. Sunt og billig middag?

Om kvelden hadde jeg online chat med venner. Mat for sjela. Tema: Hvordan vil vi bli husket etter at vi har gått bort?

Ellers hadde jeg ikke gjort mye i går. Håper jeg får kroppen min til å gå ut i dag uansett vær.

Hvordan er det med været hos deg?

Liker du å lese bøker? Eller lytte på audiobøker?

8 kommentarer
    1. Noen ganger er late dager helt nødvendig. Lydbøker kan være fint da, for da kan man slappe av samtidig som man trer inn i en annen verden 😀

    2. Her har det vært skikkelig mye dårlig vær og da er det ikke så morsomt å gå på tur.😨
      Jeg liker å lese bøker, men jeg ramler ut når jeg skal høre på lydbøker, dessverre.
      Håper dere får bedre turvær snart.🤗👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg