Lengste trapp?

For noen dager siden, da formen min var ikke så verst, foreslå jeg til min mann å kjøre en tur. “A date” sa jeg til ham før jeg reiser til Filippinene. Han sa selvfølgelig at vi dater hverdag.  Han mener vel vår daglig korteturer i nabolaget. Men jeg sa at i ny og ne kan vi gjøre noe litt spesielt som å kjøre en tur til andre steder. Heldigvis fikk jeg han med meg. Vi så vakre høstfarger “on the road.”

Vi ble enig å kjøre til den lengste trappen i Bessaker fordi den har fått gode omtaler. Den består av nesten tusen steg. Vi var ikke sikker om vi skulle klare oppturen, men vi skulle prøve.

Mannen min var klar

Oppover

Og meg:)

Matpause:)

Endelig. Etter flere stopp  vi klarte å nå toppen.

Vettan heter stedet

 

Turen oppover var verdt å oppleve. Det var ikke så tøff som jeg trodde.  Vi traff mange eldre folk på vei oppover der. Eldre enn oss faktisk.

Hvis du ikke har vært på dette stedet, jeg anbefaler at du tar deg en tur….for det er veldig vakkert der oppi.

Takk for titten:)

8 kommentarer
    1. Det er delte meninger om disse tingene men jeg synes det er bra at de anlegger trapper og bygger stier i terrenget. Det hjelper med å få folk til å komme seg ut, både for mosjonens og naturopplevelsens skyld. Og jeg er enig med de andre. Fine bilder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg